Terapia sebalásky - láskavého prístupu k sebe samému - Akademia pozitívneho života

Terapia sebalásky - láskavého prístupu k sebe samému

Terapia sebalásky - láskavého prístupu k sebe samému.
Terapia sebalásky - láskavého prístupu k sebe samému (Self Compassion) nám pomáha budovať nový vzťah k sebe samému. Vzťah, ktorý je založený na prijatí seba samého bez posudzovania, na budovaní láskavosti a súcitu so sebou samým. Predstavte si dobrého priateľa, partnera, dieťa keď má problémy, keď sa mu nedarí alebo vnútorne trpí. V takýchto situáciách stojíme pri ňom, podporíme ho, pohladíme, poláskame, podáme mu pomocnú ruku. Čo ale ak máme problémy sami, keď sa nám nedarí alebo trpíme? Pristupujeme k sebe samému rovnako alebo si naopak ešte viac naložíme na seba v podobe výčitiek, posudzovania.. Súcit je s je želanie, aby ľudská bytosť netrpela a pri súcite k sebe samému jednoducho aplikujeme toto želanie na seba samého. Súcit k sebe samému nie je sebaľútosť ani neustále sťažovanie sa. Je to ochota pozrieť sa na svoje utrpenie a problémy a s láskavým prístupom k sebe samému konať. Najnovšie štúdie ukazujú, že precvičovanie súcitu k sebe samému zvyšuje odolnosť voči stresu a posilňuje pocit vlastnej hodnoty.

Staré tibetské príslovie hovorí: "Dúha súcitu sa objaví vždy, keď sa slnečné lúče láskavosti dotknú sĺz utrpenia".

Prijatie seba samého a láskavý prístup k sebe samému nám pomáha nájsť rovnováhu v živote a dôveru v seba samému.


Mať rád seba samého nie je egoizmus. Je to schopnosť ako sa čo najlepšie postarať o seba. Ako sa mám starať sám o seba? A ako môžem byť láskavý/á k sebe samému? Vyžaduje to od nás nový uhoľ pohľadu na seba, nové vnímanie seba samého bez posudzovania, bez neustálej kritiky seba samého. Je to vystúpenie z autopilota našich vzorcov a myšlienok a dovolenie si byť šťastným, milovaným, úspešným. Dovolenie si nájsť rovnováhu vo svojom živote, oceniť sa, pohladiť sa, robiť veci, ktoré nás tešia a ísť v súlade s hlasom svojho srdca.

Ako prebieha terapia sebalásky - láskavého prístupu k sebe samému?



Počas terapie sebalásky ideme cez viacero krokovPrvý krokom je rozhovor, vypovedanie toho, čo vás trápi na srdci.
V ďalšom kroku sa nastavíme na telo a uvedomíme si pocity v tele. Ako sa prejavuje táto emočná bolesť, trápenie, neprijatie seba samého v tele.

Postupne budeme pomocou techník Mindfulness a Self Compassion vnímať celým telom príjemné aspekty.
Liečiť svoje "bolesti" s láskavosťou a súcitom k sebe samému.
Nastavíme sa na oblasť srdca, pohladíme sa, oceníme. Doslova s usadíme v pocitoch srdca.

Dovolíme si byť samými sebou tak ako sme, prijať seba samého / samu tak ako sme.
Budeme vnímať seba samého cez vibrácie svojho srdca.

Posledný krok je sebareflexia a krátky rozhovor.

Terapia sebalásky - láskavého prístupu k sebe samému trvá 1,5 -2 hodiny

Cena za terapiu je 60€



Mám záujem

Súhlasím so spracovaním osobných údajov za účelom dohodnutia termínu a objednania na terapiu sebalásky

Terapia sebalásky - láskavého prístupu k sebe samému.
Terapia sebalásky - láskavého prístupu k sebe samému (Self Compassion) nám pomáha budovať nový vzťah k sebe samému. Vzťah, ktorý je založený na prijatí seba samého bez posudzovania, na budovaní láskavosti a súcitu so sebou samým. Predstavte si dobrého priateľa, partnera, dieťa keď má problémy, keď sa mu nedarí alebo vnútorne trpí. V takýchto situáciách stojíme pri ňom, podporíme ho, pohladíme, poláskame, podáme mu pomocnú ruku. Čo ale ak máme problémy sami, keď sa nám nedarí alebo trpíme? Pristupujeme k sebe samému rovnako alebo si naopak ešte viac naložíme na seba v podobe výčitiek, posudzovania.. Súcit je s je želanie, aby ľudská bytosť netrpela a pri súcite k sebe samému jednoducho aplikujeme toto želanie na seba samého. Súcit k sebe samému nie je sebaľútosť ani neustále sťažovanie sa. Je to ochota pozrieť sa na svoje utrpenie a problémy a s láskavým prístupom k sebe samému konať. Najnovšie štúdie ukazujú, že precvičovanie súcitu k sebe samému zvyšuje odolnosť voči stresu a posilňuje pocit vlastnej hodnoty.

Staré tibetské príslovie hovorí: "Dúha súcitu sa objaví vždy, keď sa slnečné lúče láskavosti dotknú sĺz utrpenia".

Prijatie seba samého a láskavý prístup k sebe samému nám pomáha nájsť rovnováhu v živote a dôveru v seba samému.


Mať rád seba samého nie je egoizmus. Je to schopnosť ako sa čo najlepšie postarať o seba. Ako sa mám starať sám o seba? A ako môžem byť láskavý/á k sebe samému? Vyžaduje to od nás nový uhoľ pohľadu na seba, nové vnímanie seba samého bez posudzovania, bez neustálej kritiky seba samého. Je to vystúpenie z autopilota našich vzorcov a myšlienok a dovolenie si byť šťastným, milovaným, úspešným. Dovolenie si nájsť rovnováhu vo svojom živote, oceniť sa, pohladiť sa, robiť veci, ktoré nás tešia a ísť v súlade s hlasom svojho srdca.

Ako prebieha terapia sebalásky - láskavého prístupu k sebe samému?



Počas terapie sebalásky ideme cez viacero krokovPrvý krokom je rozhovor, vypovedanie toho, čo vás trápi na srdci.
V ďalšom kroku sa nastavíme na telo a uvedomíme si pocity v tele. Ako sa prejavuje táto emočná bolesť, trápenie, neprijatie seba samého v tele.

Postupne budeme pomocou techník Mindfulness a Self Compassion vnímať celým telom príjemné aspekty.
Liečiť svoje "bolesti" s láskavosťou a súcitom k sebe samému.
Nastavíme sa na oblasť srdca, pohladíme sa, oceníme. Doslova s usadíme v pocitoch srdca.

Dovolíme si byť samými sebou tak ako sme, prijať seba samého / samu tak ako sme.
Budeme vnímať seba samého cez vibrácie svojho srdca.

Posledný krok je sebareflexia a krátky rozhovor.

Terapia sebalásky - láskavého prístupu k sebe samému trvá 1,5 -2 hodiny

Cena za terapiu je 60€



Mám záujem

Súhlasím so spracovaním osobných údajov za účelom dohodnutia termínu a objednania na terapiu sebalásky

Pár slov o mne


Ing Mária Boťanská

Okrem výcviku pre koučov som absolvovala kurzy zamerané na odstránenie emocionálnych blokov, nefunkčných programov našej mysle a terapeutickú pomoc klientovi. Preto aj pri svojej práci využívam viaceré metódy.

Sprevádzať ľudí na ceste seberozvoja, pomáhať im upratať vo svojich srdciach, zahojiť staré rany, zbaviť sa nefunkčných programov mysle, blokov a presvedčení – to všetko považujem za svoje životné poslanie. Mám radosť, keď niekomu pomôžem dostať sa na tú „jeho cestu“, ktorú si každý zaslúži žiť.
e
Top